Uw winkelwagen is leeg

Een product retourneren

Een product retourneren

De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Om een product te retourneren, neem je eerst contact op met onze klantendienst. Stuur een e-mail met de volgende gegevens: bestelnummer, het artikel, bankrekeningnummer en de reden van retour. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending. De producten dienen nog in originele, ongeopende verpakking te zitten. Na aanmelding van de retour heeft de consument 14 dagen om het product retour te zenden. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten.

Vergoeding verzendkosten retourzending

De verzendkosten van de retour worden enkel door Captain Hook vergoed indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten voor het terugsturen via Kiala of de standaard posttarieven worden vergoed.

De producten kunnen ook aangetekend worden verzonden, maar in het geval van een terugbetaling, worden enkel de verzendkosten vergoed alsof het een gewone verzending aan het geldend posttarief betreft.

Let op: Captain Hook kan een retour weigeren indien de verpakking geopend is of de producten door de klant beschadigd werden.

Een bestelling annuleren

De bestelling is reeds verzonden: je kan beroep doen op het recht om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst het product te retourneren, in de gesloten, originele verpakking. Je volgt hiervoor de normale retourprocedure.

De bestelling is nog niet verzonden: contacteer onze klantendienst per e-mail om de bestelling kosteloos te annuleren. Vermeld je klantnummer, bestelnummer en het product dat je wilt annuleren.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Indien je een ander product hebt ontvangen dan je bestelde of het product is beschadigd aangekomen, contacteer dan zo spoedig mogelijk onze klantendienst. Stuur een e-mail met daarin je bestelnummer, een beschrijving van de beschadiging of vergissing. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending.


De waardering van Captain Hook bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 411 reviews.