Uw winkelwagen is leeg

Veelgestelde Vragen Aan Captain Hook Merchandise

Op deze veelgestelde vragen pagina's vind je alle informatie over de werking van Captain Hook. Selecteer het onderwerp van je vraag:  

Indien je vragen of opmerkingen hebt, kan je onze klantendienst contacteren.

 

 

 

Verzending en Levering

Ik woon in België

Standaard verzending: alle bestellingen worden geleverd door BPost (de Belgische Post) en zijn automatisch verzekerd. De verzendkosten bedragen € 5,95.

Elk pakket wordt door BPost aan huis geleverd. Ben je niet thuis als het pakket wordt geleverd, dan krijg je een melding in je bus. Je kan dan ofwel een tweede aanbieding vragen of je pakket ophalen bij het vermelde postkantoor of postpunt. Je kan op de volgende pagina met je track-and-trace nummer van de verzending je bestelling volgen: Track-and-trace

Ik woon in Nederland

Standaard verzending: alle bestellingen worden geleverd door de koeriersdienst DHL en zijn altijd automatisch verzekerd. De verzendkosten bedragen € 5,95.

Elk pakket wordt door DHL aan huis geleverd met een handtekening als bewijs van ontvangst. Ben je niet thuis als het pakket wordt geleverd, dan zal dit nog een tweede keer aangeboden worden. Je kan op de volgende pagina met je track-and-trace nummer van de verzending kijken op welk moment het pakket opnieuw aangeboden zal worden: Track-and-trace

Ik woon in Luxemburg

Standaard verzending: alle bestellingen worden geleverd door de koeriersdienst DPD en zijn altijd automatisch verzekerd. De verzendkosten bedragen € 9,50.

Elk pakket wordt door DPD aan huis geleverd met een handtekening als bewijs van ontvangst. Ben je niet thuis als het pakket wordt geleverd, dan zal dit nog een tweede en een derde keer aangeboden worden. Je kan op de volgende pagina met je track-and-trace nummer van de verzending ook zelf aangeven op welk moment het pakket opnieuw aangeboden moet worden, of je kan opteren om dit op een ander adres aan te laten bieden: http://www.nieuwelevering.nl/

Leveringstermijn

Artikel in voorraad

Onze exclusieve film- en tv merchandise producten worden aangeleverd door onze betrouwbare buitenlandse leveranciers waardoor de levertermijn vaak iets langer duurt dan bij andere producttypes. We streven er naar om je bestelling binnen ongeveer 8 werkdagen bij je thuis te leveren.

Wanneer het artikel verzonden wordt, ontvang je een bevestiging van verzending via e-mail. We houden je wekelijks op de hoogte van je bestelstatus.

Conform de algemene voorwaarden kan Captain Hook niet aansprakelijk worden gesteld voor een eventuele vertraging van de levering.

Artikel in voorverkoop

Bij Captain Hook kan je de meeste producten enkele weken voor hun verschijningsdatum in voorverkoop bestellen. Het product wordt verstuurd op de verschijningsdatum, let er op dat deze releasedatum indicatief is en onder voorbehoud van wijzigingen door onze leveranciers. Je ontvangt een bevestiging van verzending via e-mail, zodra het product wordt verstuurd.

Conform de algemene voorwaarden kan Captain Hook niet aansprakelijk worden gesteld voor een eventuele vertraging van de levering. 

Terug naar boven

 

 

Betalingen

Betaalwijzen

Betalen op Captain Hook is volkomen veilig. Voor alle online betalingen werken we samen met Pay.nl en Paypal, betrouwbare wereldwijde leveranciers van betalingsdiensten. Uw vertrouwelijke informatie wordt automatisch gecodeerd met behulp van het SSL-protocol (Secure Sockets Layer).

Betalen via online banking

Belgische bankinstelling

Selecteer BankContact/MisterCash (Belgische bankkaart) en je wordt via een beveiligde verbinding naar de betaalpagina van onze partner ClearPark doorgestuurd. Hier vul je je kaartnummer (17 cijfers) en vervaldatum in. Klik op bestellen en je wordt doorgestuurd naar de online banking applicatie van je eigen bankinstelling. Volg de verdere instructie om je betaling te bevestigen. Eens de betaling volbracht is, ontvang je meteen een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling.

Nederlandse bankinstelling

Selecteer iDEAL (Nederlandse bankkaart) en gebruik het drop-down menu om je bankinstelling te kiezen. Eens je de bestelling bevestigt, wordt je via een beveiligde verbinding naar de betaalpagina van de bankinstelling doorgestuurd. Als de betaling volbracht is, ontvang je meteen een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling.

Betalen via overschrijving/bankgiro

Als je in België of Nederland woont, kan je betalen met een overschrijving/bankgiro. Selecteer deze betaaloptie en je krijgt meteen alle nodige gegevens te zien voor de overschrijving. Je ontvangt dit overzicht een tweede maal via de bevestigingsmail. Vergeet tijdens het maken van de overschrijving niet je bestelnummer als mededeling te vermelden. Zodra we de betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling uitgevoerd en ontvang je een volledige orderbevestiging.

BANKREKENINGHOUDER: PCmediaservices 
IBAN: NL11 KNAB 0723 3554 79
BIC: KNABNL2H

Betalen via Paypal

Selecteer tijdens het afrekenen de betaaloptie Paypal en je wordt via een beveiligde verbinding doorgestuurd naar de Paypal website. Vul hier je accountgegevens in en bevestig de betaling. Eens de betaling volbracht is, ontvang je meteen een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling.

Betalen met een cadeaubon

Indien je beschikt over een Captain Hook cadeaubon kan je deze inwisselen tijdens het afrekenen. Op de winkelmandpagina vul je de unieke code in in het kortingscode/cadeauboncode veld. Indien het bedrag van de cadeaubon groter is dan het te betalen bedrag van de bestelling, blijft de resterende waarde van je cadeaubon altijd beschikbaar voor een volgende aankoop. Indien de waarde van de cadeaubon kleiner is dan het te betalen bedrag, kan je een bijkomende betaaloptie selecteren tijdens het afrekenen.

Ik heb per ongeluk een dubbele betaling verricht

Contacteer onze klantendienst via e-mail met deze details van je dubbele betaling: tijdstip van betaling, bankinstelling, ordernummer en het bankrekeningnummer waarop je de terugbetaling wenst te ontvangen. We storten het te veel betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug.

Terug naar boven

 

 

Retourneren

Een product retourneren

De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Om een product te retourneren, neem je eerst contact op met onze klantendienst. Stuur een e-mail met de volgende gegevens: bestelnummer, het artikel, bankrekeningnummer en de reden van retour. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending. De producten dienen nog in originele, liefst ongeopende verpakking te zitten. Na aanmelding van de retour heeft de consument 14 dagen om het product retour te zenden. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag (goederen en verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourmelding terugstorten.

Vergoeding verzendkosten retourzending

De verzendkosten van de retour (van uw huis naar Captain Hook) worden enkel door Captain Hook vergoed indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten voor het terugsturen de standaard posttarieven worden vergoed.

De producten kunnen ook aangetekend worden verzonden, maar in het geval van een terugbetaling, worden enkel de verzendkosten vergoed alsof het een gewone verzending aan het geldend posttarief betreft.

Let op: Captain Hook kan een retour weigeren indien de verpakking kapot is of de producten door de klant beschadigd werden.

Een bestelling annuleren

De bestelling is reeds verzonden: je kan beroep doen op het recht om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst het product te retourneren, in de gesloten, originele verpakking. Je volgt hiervoor de normale retourprocedure.

De bestelling is nog niet verzonden: contacteer onze klantendienst per e-mail om de bestelling kosteloos te annuleren. Vermeld je klantnummer, bestelnummer en het product dat je wilt annuleren.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen

Indien je een ander product hebt ontvangen dan je bestelde of het product is beschadigd aangekomen, contacteer dan zo spoedig mogelijk onze klantendienst. Stuur een e-mail met daarin je bestelnummer, een beschrijving van de beschadiging of vergissing. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending.

 

Klachtenregeling en bemiddeling

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@captain-hook.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Terug naar boven