-
Uw winkelwagen is leeg
Algemene Voorwaarden Captain Hook
Algemene Voorwaarden Captain Hook
Deze website is eigendom van PC Media services.
Contactgegevens: PC Media Services
Adres maatschappelijk zetel:
Valkenierstraat 221
5553CS Valkenswaard
E-mail: info@pcmediaservices.nl
Tel: +31 6 14 444 019
Ondernemingsnummer: BTW NL 156557022B02
Handelsregisternummer: 54332516
Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden.
1. De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Om een product te retourneren, neem je eerst contact op met onze klantendienst. Stuur een e-mail met de volgende gegevens: bestelnummer, het artikel, bankrekeningnummer en de reden van retour. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending. De producten dienen nog in originele, liefst ongeopende verpakking te zitten. Na aanmelding van de retour heeft de consument 14 dagen om het product retour te zenden. Wij zullen het verschuldigde orderbedrag (goederen en verzendkosten) binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourmelding terugstorten en anders direct na ontvangst van de goederen. De retourbetaling geschied indien mogelijk op de zelfde wijze waarop u betaald heeft.
2. De verzendkosten van de retour (van u thuis naar Captain Hook) worden enkel door Captain Hook vergoed indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten van de standaard posttarieven worden vergoed. De producten kunnen ook aangetekend worden verzonden, maar in het geval van een terugbetaling, worden enkel de verzendkosten vergoed alsof het een gewone verzending aan het geldend posttarief betreft. CaptainHook kan een retour weigeren indien de verpakking kapot is of de producten door de klant beschadigd werden.
3. Intellectuele eigendomsrechten: de inhoud van deze site, met inbegrip van de merken, logo’s, tekeningen, data, product- of bedrijfsnamen, teksten, beelden e.d. zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan PC Media Services of rechthoudende derden.
4. Beperking van aansprakelijkheid: de informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden, en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd.
5. CaptainHook levert grote inspanningen opdat de ter beschikking gestelde informatie volledig, juist, nauwkeurig en bijgewerkt zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen in de ter beschikking gestelde informatie. Indien de verstrekte informatie onjuistheden zou bevatten of indien bepaalde informatie op of via de site onbeschikbaar zou zijn, zal CaptainHook de grootst mogelijke inspanning leveren om dit zo snel mogelijk recht te zetten. CaptainHook.be kan evenwel niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die onstaat uit het gebruik van de informatie op deze site, voor schade die zou voortkomen uit het niet voorradig zijn van een product, voor (druk)fouten die in zijn aanbiedingen of op de website voorkomen. Indien u onjuistheden zou vaststellen in de informatie die via de site ter beschikking wordt gesteld, kan u onze klantendienst contacteren op info@captain-hook.nl.
6. De inhoud van de site (links inbegrepen) kan ten allen tijde zonder aankondiging of kennisgeving aangepast, gewijzigd of aangevuld worden. CaptainHook geeft geen garanties voor de goede werking van de website en kan op geen enkele wijze aansprakelijk gehouden worden voor een slechte werking of tijdelijke (on)beschikbaarheid van de website of voor enige vorm van schade, rechtstreekse of onrechtstreekse, die zou voortvloeien uit de toegang tot of het gebruik van de website.
7. CaptainHook kan in geen geval tegenover wie dan ook, op directe of indirecte, bijzondere of andere wijze aansprakelijk worden gesteld voor schade te wijten aan het gebruik van deze site of van een andere, inzonderheid als gevolg van links of hyperlinks, met inbegrip, zonder beperking, van alle verliezen, werkonderbrekingen, beschadiging van programma's of andere gegevens op het computersysteem, van apparatuur, programmatuur of andere van de gebruiker.
8. De website kan hyperlinks bevatten naar websites of pagina's van derden, of daar onrechtstreeks naar verwijzen. Het plaatsen van links naar deze websites of pagina’s impliceert op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring van de inhoud ervan. CaptainHook verklaart uitdrukkelijk dat zij geen zeggenschap heeft over de inhoud of over andere kenmerken van deze websites en kan in geen geval aansprakelijk gehouden worden voor de inhoud of de kenmerken ervan of voor enige andere vorm van schade door het gebruik ervan.
9. Leveringstijd: onze exclusieve film- en tv merchandise producten worden aangeleverd door onze betrouwbare buitenlandse leveranciers waardoor de levertermijn vaak iets langer duurt dan bij andere producttypes. We streven er naar om je bestelling binnen ongeveer 8 werkdagen bij je thuis te leveren. Wanneer het artikel verzonden wordt, ontvang je een bevestiging van verzending via e-mail. We houden je wekelijks op de hoogte van je bestelstatus. CaptainHook kan niet aansprakelijk gehouden worden voor eventuele vertragingen van de levering.
10. Leveringstijd preorders: voor producten in voorverkoop geldt dat het product verstuurd zal worden op de verschijningsdatum, let er op dat deze releasedatum indicatief is en onder voorbehoud van wijzigingen door onze leveranciers. Je ontvangt een bevestiging van verzending via e-mail, zodra het product wordt verstuurd. CaptainHook kan niet aansprakelijk gehouden worden voor eventuele vertragingen van de levering. Pre-order artikelen bestellen we in opdracht van onze klanten en kunnen derhalve niet worden geannuleerd. Dit omdat we anders met een ongevraagde voorraad komen te zitten. Ook niet als elders het artikel eerder is uitgekomen.
11. Indien een artikel niet meer voorradig is bij onze leverancier, zullen we u hier van op de hoogte brengen. U krijgt dan de keuze om te wachten tot het product opnieuw in voorraad is, of de bestelling kosteloos te annuleren.
12. Betaling: betaling is mogelijk via MisterCash (Belgische bankkaarten), Ideal (Nederlandse bankkaarten) en overschrijving. In het geval van een bankoverschrijving, zal de bestelling behandeld worden vanaf het moment dat het geld op de bankrekening staat. Voor een overschrijving vanaf een Belgische rekening kan dit 2 à 3 werkdagen duren, voor een overschrijving vanaf een Nederlandse rekening kan dit 1 à 2 werkdagen duren.
13. Indien de betaling niet ontvangen is na 14 dagen, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
14 - Klachtenregeling
-
De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
-
Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
-
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
-
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
-
Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
-
Een klacht schort de verplichtingen van de ondernemer niet op, tenzij de ondernemer schriftelijk anders aangeeft.
-
Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.